Ligger efter med allt!!! :O

Fast än jag pluggar och pluggar så ligger jag efter! Jag får panik, seriöst! :'(
Jag ligger till och med efter med allt som händer i Johnny's :'( Jag vet inte riktigt vad som händer där, nu? Keito's ultra music power måste jag ladda ner, YYJ och JJL måste jag ladda ner, läsa massa nya händelser osv! UWAH~~~ Det är så sjukt mycket! Men jag hinner inte. Jag har så lite tid för att på vardagarna kommer jag hem runt 5-6(förutom onsdag) och sen måste jag äta, duscha och vila sen kan jag plugga men  det blir så sent. Asså nä blää~
Oj förlåt nu klagar jag bara, sorry sorry >< men det är sant.

Idag skulle jag igentligen vara med Julia för att beställa kläder från en asiatiska sida men nej mamma påstod att jag aldrig är hemma på helgerna och jag bara åker hem till kompisar eller så ljuger jag om att jag har läxor så jag fick stanna hemma och städa. Sen åkte vi hem till farmor där typ hela släkten träffades -.- värsta dagiset jaoo >_> barn över allt. Jag kunde inte plugga fast än jag tog med mig mina läxor.... eller jo jag kunde intervjua ett par personer för den svenska uppgiften som vi fick haha ^^

Nu ska jag gå och kolla på nån film på tv med the family och ha det lite mysigt.

Ciao







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0