Idag och igår

Woop woop nu är det lov~!!!! ^o^ Och det betyder inga läxor!!!! (fast nästan)
Jag tänkte faktiskt berätta lite om välgörenhetsdagen som var igår på TGY. Jag, Kristin, Julia och Alex stod i caféterian och sålde bakelser~ :D Det var jätte kul men jag hade klackskor på mig så jag fick ganska ont i fötterna efter att ha stått i ett par timmar :/
I have some pictures~ woop woop~ :D
Miki, Kristin, Alex och Julia
Bakelser~
Jag, Julia, Alex och Kristin
Alex suuuppper goda cupcake~ ♥
Money money money~ haha x3
Sen har vi idag. Japp.. eh.. Jag kan börja med att säga att det var en vanlig dag med skola och massa prat och skoj med kompisar :) Fast lunchen i skolan var awesome~ Det var nämligen street food där vi fick wok med nudlar och man fick ät med pinnar :D Inte bara det utan kladdkaka med grädde som dessert :D:D:D hahahaha
Hela veckan har jag haft SHINee's låt Lucifer i huvudet för att den är så braaaa och jag visade den till Julia och Miki och dom tyckte också om låten sjukt myck så vi bestämde idag(elr igår faktiskt) att vi ska ta och lära oss hela dansen bara för skoj skull och för att dansen är så sjukt grym! :D Så jag ska nu gå och lära mig dansen resten av kvällen fast inte hela utan bara lite av början hehe~
Låten: SHINee - LUCIFER
Dance version
Ciao~

Kommentarer
Postat av: Lily

sv: Ledsen för sent svar. Har inte haft något internet!



Tack så mycket Cleo! Det är bättre nu. Detsamma vill jag säga. Om du känner dig nere eller så är det bara att ringa!



kram

2011-10-29 @ 15:13:12
URL: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0