Fullproppad helg

Hej hej!

Nu kan jag entligen blogga som vanlig.. eller ja vanligt och vanligt, jag kan entligen blogga från datorn! x3
Men det kommer ändå vara ett snabbt inlägg för att jag ska snart åka iväg. Jag ska faktiskt på barnkalas. Yippi~ Min lilla kusin Cecilia fyller 11 år idag :D Grattis habibi ♥
Jag ska hjälpa min faster att pynta lägenheten med ballonger och dela upp godisen i små påsar, ja osv, ni fattar :P

Imorgon blir det att laga okonomiyaki och kolla på dramat You're Beautiful med tjejerna! :D Vi ska alla vara hos Julia ungefär runt 11 haha x)
Så det blir inget pluggande under helgen :O Men jag pluggade det viktigaste igår sen så får jag se hur jag ska prioritera alla andra 76354783 läxorna som jag har kvar =_=" Kill me now plz~


Sorry om låten inte har något med inlägget o göra men jag har gått in i den här perioden då Yama-chan tar över... typ ALLT!! xD Hahaha men vad ska jag göra han är bara för het! :D

Kommentarer
Postat av: 美杏花

sv: Jo det är klart ^^ Mamma ville helst tillbring lite tid med mig då men jag kommer nog komma till Stockholm igen efter jag varit där denna gång, kommer nog inte ta så lång tid innan jag är där igen ^^ Så då hoppas jag vi ses nästa gång :D<3

2011-10-15 @ 17:01:46
URL: http://biancaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0