Jag kom hem för ett tag sen från Julias place :) Det var jätte kul att kolla på drama och laga mat tillsammans med the 女の子たち x3

Egentligen så måste jag ta och plugga dom där bajs glosorna som vi har tills imorgon på engelska men jag håller på med något ännu viktigare! Jag Letar faktiskt bland mina tidningar efter en lite Hey!Say!Jump bild som jag kan klistra fast i min plånbok. Jag har ju en på NYC men nu vill jag oxå ha på HSJ :D Men iaf när jag letade bland tidningarna så hittade jag en tidning där jag inte hade klippt ut affischen som man brukar få med så jag tog och gjorde det och hängde upp den på väggen direkt för att den här bilden har jag alltid velat ha! :D Den är rätt stor oxå, that's great! :D

Här är affischen som jag pratade om och bilden på NYC som jag har klistrat fast på min plånbok xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0