Mina små älsklingar

På Kuötur och idé historian såg jag att Julia gjorde en rolig lista där hon skrev vilka killar som var "hennes" så jag tog fram en tom sida och skrev också min egen lista xD
En ganska lång list blev det kan jag säga... XD

1. Yuma Nakayama


2. Hey! Say! JUMP (alla i HSJ. Förlåt men det var ganska svårt att välja 1 av 10 O___O)


3. NewS
(-Ryo -Shige (-Yamapi för att Julia skrev upp honom före mig ;_;) )


4. Kang MinHyuk


5. Kim HyunJoong


6. Kim Sang Bum


7. Kis-My-Ft2 (-Miyata)


8. Jung IlWoo


9. Kento Nakajima


10. Seto Koji


11. Nishii Yukito


12. Teppei Koike


13. Kanata Hongo


14. Taiga Kyomoto


15. Kim JongHyun
(KJ)
Några kanske undrar varför jag inte skrev dit Lee Hong Ki's eller Jang Geun Suk's osv:s namn men saken är att Julia hann före mig med att skriva deras namn på hennes papper så jag tyckte det inte såg okej ut om jag också tog och skrev deras namn :P

Kommentarer
Postat av: Mari

Och jag som tyckte mitt harem var stort.

2011-11-19 @ 15:07:21
URL: http://ichigolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0