Dag 1

Jahapp då var det en liten kort presentation om mig. :)
— Jag heter då Cleopatra Makdesi Elias och är född 23:e december 1994 (I know, da'n före julafton -.-) vilket betyder att jag är 16 men som snart blir 17. Jag är född här i Sverige men är inte heeeelt svensk utan har utländsbakgrund :) Jag är med andra ord syrian. Jag bor i Södertälje med mamma, pappa,  och mina tre yngre bröder :) (Woop woop jag är äldst xP).
Jag går andra året i Tumba Gymnasium, SamhälleSpråk med Japansk inriktning. Min klass är.. ja vad ska man säga.. alla är speciella på sitt lilla egna sätt xD Nääe jag skojar bara jag gillar min klass alla är jätte snälla :D
— På fritiden så gör jag inte så mycket. Jag kollar på Japansk och Koreansk drama, brukar vara med kompisar när jag inte har några läxor eller när jag orkar x3 Jag sitter ofta framför datorn för att lyssna på J/K-pop eller kollar på draman som jag nyss nämnde eller få dem senaste nyheterna om Johnny's.
— Saker jag gillar kan bli en jätte lång lista men jag ska hålla den kort :) Jag är helt bessat av Johnny's och speciellt min bias är Yuma~ :D Mitt favorit band är..hmm lite svårt.. men det måste nog vara Hey!Say!JUMP :D They are super duper cute~ and they always make me happy~ ^^
Jag gillar ibland när jag har lusst, att pyssla med lite olika saker. Ni vet klippa, klistra och skriva xD
Saker jag ogillar då. Jag HATAR verkligen sport xD jag gillar inte att festa, folk blir bara galna eller fulla D: Jag är ganska lugn av mig så gillar inte när människorna blir som hulliganer :O
— Jag har fyra brevvänner från Japan som jag mejlar med ganska ofta :D De heter Izumi, Ayano, Minami och Ryu ^^ Jag har mejlat med Izu längst och hon är den sötaste tjejen på hela planeten!!! :D Jag gillar henne verkligen ♥ När vi, i april ska åka till Japan då har vi bestämmt att vi ska träffa varandra ;D
— Det här var en liten presentation om lilla mig ^^
Sorry om bilden ser helt bläää ut men jag tog den idag morse halv 7
på morgonen med mobilens kamera -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0