Everybody Say Hello Hello Hello~ ♫

Jag kan börja med att säga att jag har damp och är som vanligt stressad~ >o< Jag har en presentation i svenskan imon som jag kommer att faila totalt på T.T Jag kan ingenting :( Jag ska prata om Rockens Historia hihi kulit vah? NOT.. eller jo kanske det handlar ju om musik hehe (A)
Jag har damp för att jag har inte fått svar från kommunen om jag kan jobba i sommar :( så jag skickade nyss ett mejl till nån kvinna som är ansvarig för sommarjobben, tror jag.. Jag hoppas jag får ett svar snart för att jag vill verkligen arbeta i sommar så att jag kan använda mina penagar när vi åker till Japan nästa år!! :D och så vill jag ha något att göra på sommarlovet, jag vill inte bara sitta och nörda framför datorn hela sommaren :P

Förr igår fick jag ett brev från min brevvän Izumi som är från Japan, asså shit vad gullig hon är >< :D hon berättade om sina vänner och hon skrev att hon verkligen är jätte jätte glad att vi blev vänner :D Jag blev så glad när jag läste det :D Jag fick en liten present oxå, det var en liten plånbok med sakurablommor på. Om den var bara 1 cm bredare så kunde jag änvända den men tyvär så får jag inte plats med mitt busskort och bankomatkort som jag måste ha med mig hela tiden T^T

Jaaa juste Gackt kommer ju till Sverige i Augusti och jag frågade mina föräldrar om fick gå och mamma sa JA för att hon tkr att jag förtjänar det och pappa sa att han ska tänka på saken. Jag har ju känt min pappa sen jag föddes och när han säger att vi får tänka på saken då betuder det JA :D Så nu du Julia vi ska verkligen stå läääääängst fram!!! :D <3


Jag är helt förälskad i den här låten, först tyckte jag att den var okii men näpp :P
♥ Lee Hong Ki~ ♥ Han är bara för snygg, sötaste leendet, runt 3:41 *Smälter*

Kommentarer
Postat av: Julia

CLEEOOO VI SKA SE GACKT!!! :D:D:D <3



Oh ~ du måste visa mig plånboken :D <3

2011-05-25 @ 19:45:36
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0