Trött och seg.... (-___-)zzZ

Jag är sjukt trött och seg just nu för att värmen verkligen dödar mig! >__< Jag hatar vår/sommar och älskar hösten! :) Jag blir så gnälig när det blir för varmt...

Imorn ska jag ner på stan här i södertälje med ett par kompisar :D vi ska äta på Nancy's *yumm yumm* :D Det blir nog jag, Natalin, Danhette och Hala som ska träffas imorn för att både äta och träffa Natalin innan hon reser bort på fredag :) <3

För en stund sen så hämtade jag min lille bror Leonardo från dagis och när vi var på väg hem så kom jag på att jag verkligen saknar vissa kändisar :'( När jag menar med att jag saknar dem då menar jag inte att träffa dem utan att se dem i någon drama elr något liknande.. :(
Men dom jag saknar är Hongo Kanata, Teppei Koike, Hayami Mokomichi, Oguri Shun uwah~ det är sjukt mång fler!! Men jag tror nog Hongo Kanata mest för att jag var helt jag-vet-inte-vad innan jag blev förälskad i Yuma-Chan (@ ‾ P  ‾ @) Hehe~

Men nu måste jag faktist ladda ner lite musik till mobilen som jag tänkte göra för typ 2 veckor sen men jag var för lat för att göra det oops haha.. :P






B'z var den första Jrock/Jpop bandet som hörde på och jag älskar dom fortfarande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0