TråkTråkTråk

Jag har sjukt tråkigt just nu vet inte riktigt vad jag ska göra :( Men jag är inte riktigt säker men jag tror jag hörde mamma säga något om att åka till Skärholmen idag, så jag hoppas vi åker dit ^^ Jag måste köpa ett par nya shorts, nya badshorts och kanske(om jag hittar) en sommarklänning ^^

Haha asså jag har typ inget och skriva om *>_<* Ingett har hänt förutom att sommarlovet har börjat ^^ men inte helt, för mig iaf för att jag har sommar skola som jag måste gå på i 9 skoldagar -.-



Världens Gulligaste Teppei Kyaaaa~~~~ *Okey crazy fangirl* -.-'''' hahaha



Julia, du vet när jag ska att det var ett rykte om Koki att han har färgat håret blont?
Ryktet är sant!! :D Jag såg en suddig bild på han! OMG Koki är så kakoii nu~ :D

Kommentarer
Postat av: Julia

YES ÄNTLIGEN KOKI ~ <3 har verkligen saknat hans grymt snygga hår :3

Vi får ses nästa vecka så kan du visa mig ^^ <3

2011-06-12 @ 15:47:53
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0