Love is...OVER

Helgen är redan över och imorgon börjar skolan igen -.- men äsch på fredag är det entligen AVSLUTNING!! ^^ Så det är okii, på onsdag ska jag och klassen till Skansen och kolla runt och sen ha en liten picknik där oxå ^^ hoppas det blir bra väder, men inte så varmt som i helgen för att jag kommer dö >< Jag hatar verkligen sånt väder :( blää..

Fast än helgen är över så har jag inte gjort så mycket.. Igår hitta jag två nya draman som jag ska se på, i ena så är Taguchi Junnosuke, Nishikido Ryo och Mizukawa Asami med. Dramat heter Inu o Kau to Iu Koto.
I den andra så är det Hayami Mokomichi och Aibu Saki som är med, och dramat heter Rebound. Det är paret från Zettai Kareshi haha dom är så söta :D Jag som saknade Mokomichi hehe ^,^

Hela veckan..eller jaa sen torsdags harjag haft JUMP's ny låt i huvudet, OVER. Det börjar bli lite jobbigt att ha den i huvudet men låten är bara för bra!! :D


Sjukt dålig kavalité men aaja bättre än ingenting ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0