Hej då Gackt's konsert...

Jaaaaaa jag hade det *****  matte provet idag och provet var sjukt lätt men jag fick ett svar för en stund sen och det stod att jag fick ett G :( Kan ni fatta ett ruttet G!!!!! Ni kan inte ana hur arg och besviken jag är på mig själv just nu?!!! :@ :@ :'( :'(

Pappa lova mig att jag skulle få gå på Gackt's konsert OM jag fick ett VG men nej nu är det tack o hej leverpastej för den grejen :'(
Asså jag fattar inte varför jag fick ett G för?! Och nu kommer jag att vara deppig för det och resten av mitt bajsiga-liv-som-inte-ens-kommer-att-kunna-skaffa-jobb-i-framtiden ;__________;
Nu har jag oxå märkt att jag och matte inte går ihop!!!



Cleo + Matematik = Error/Fel/Går inte ihop!!




NEWS unplugged - Summer time

(Fyfan vad jag älskar alla här!! Alla ser så glada ut och... HETA/SNYGGA/SEXIGA!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0