Gomen gomen >.<

Sorry sorry men jag har inte bloggat på länge känns det som >.< Men jag har inte haft något och skriva om för att jag har verkligen inte gjort något "intressant" :'( Men jag måste ändå skriva nått litet ne? ^^
Här om dagen så var jag med Linda en snabbis för att hon ville sola i solarium så jag följde med som sällskap, jag sola inte om ni vill veta det för att jag min hud är ganska känslig >< så jag tar inte risken haha :P
Nästa dag, elr kanske det var dagen där på? *hmm tänker* iaf, då jag var med Ivona nere i på stan i S-tälje. Vi prata och tog en fika i donken *haha av alla ställen* efter det åkte vi hem till mig och inte gjorde så mkt -.-
Aja det var det jag gjorde sen har jag bara varit här hemma och ruttnat som en banan :( PEOPLE I WANNA DO SOMETHING!  Men idag så bjöd farmor oss på middag så vi åkte hem till henne i Fornhöjden för att äta syriansk mat yummmie ^^ Jag passade oxå på att fråga Natalin om hon ville hitta på någonting när jag ändå var i Fornhöjden och hon sa att vi kunde ta ut våra små bröder och leka lite med dom. Jag säger bara SISTA GÅNGEN JAG TAR UT DEN DÄR JÄVLA SKITUNGEN LEONARDO MED MIG!!!!!!!! >_______<

Ja, för 2 dagar sen så pratade jag med mina föräldrar om Gackt's konsert och frågade igen om jag får gå och dom sa att det var OKEJ :D Jag tror nog för att dom vet att jag är deras bästa dotter hahaha nej då men det är för att min bror Sami ska åka till Turkiet en hel vecka med mamma och farmor så jag sa till dom att jag oxå vill ha lite kul under lovet. Så japp nu ska jag på Gackt's konsert med Julia den 9:e augusti!!! :D

Jag har inget och skriva om längre så jag ska gå och kolla på dramat Ouran High School Host Club som kom ut idag tror jag :)
Ja och den nya You're Beautiful, Ikemen Desu Ne är såååå sjukt bra jag bara älskar Hikaru's miner och hur han bara är med i hela serien! Assssså åååååhhhh Hikaru aishteru~ :D Hikka passar verkligen som Hongo Yuki :) Människan som bestämde att Hikka-chan skulle spela Hongo Yuki har verkligen en as grym smak säger jag bara haha ;D


Kis-My-Ft2 - Everybody Go

Tänkte bara ge er Ikemen Desu Ne's Theme Song ^.^
Jag gillar den låten för att det är en typisk Kis-My-Ft2 låt ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Vi måste se alla Rebound avsnitt vi ligger efter med D: <3

2011-07-19 @ 11:40:48
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0