Lee Hong Ki med i en Japansk drama :D

Idag och igår har jag letat efter nya draman som jag har velat kollat på men jag har inte hittat någon som jag verkligen har fastnat för.. tills nu! :D Muscle Girl :) Det är en japansk drama och Lee Hong Ki är med!!! Kan ni fatta det en japansk drama med min favorit korean i :D Och han är så söööööt när han pratar japanska ^3^ Lee Hong Ki saranghaeyo~ :D Jag bara sett 15 minuter av serien och jag har redan tappat bort räkningen på hur många kyaa:n~~ jag har sagt :P
Här är en kort trailer

Imorgon ska jag och Julia till SunAi för att köpa nya japanska tidningar :) Jag hoppas på att jag kan få med en NYC väska, men jag är inte säker på att man får det om man inte beställer hem tidningen >_>
Här är i alla fall väskan som jag vill ha :) ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0