Jag har tråkigt som ni kanske märker...

1. Vad heter du? Cleopatra Makdesi Elias
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag har ingen aning men jag vill verkligen byta mitt namn för att jag gillar inte det ><
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Tamara, för att det liknar min mammas svenska namn Thamar >_>
4. Vilket stjärntecken är du? Stenbock ♥
5. Vilken årgång är du? 94:a
6. Vart bor du? Södertälje
7. Bott utomlands? Jag vet inte riktigt om det räknas men jag har bott hos mormor och morfar i 4 månder i Syrien :)
8. Flyttat antal gånger? 3-4 gånger
9. Vart skulle du vilja bo? Haha så lätt!! Japan så klart! Helst i Tokyo men Osaka funkar oxå :D ♥
10. Vilken skolklass? Efter sommaren så börjar jag i årskurs 2 i gymnasiet :)
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Det finns så mkt jag vill bli.. hmm.. Lärare i Japan, anntingen en engelsk lärare elr en lärare som jobbar med lågstadie elever, om det inte funkar så vill jag bli en turist guide i Japan elr som tolk. Jag har inte riktigt bestämt mig :P

UTSEENDE
1. Hur lång är du? ca. 159 cm
2. Hur mycket väger du? 60 kg
3. Hårfärg och frisyr? Långt, svart hår. Uppklippt med lugg ^^
4. Ögonfärg? Choklad Bruna
5. Mest nöjd med? Mina ögon
6. Minst nöjd med? Att jag är feeet >_______<
7. Skostorlek? 37-38-39 det kan variera lite
8. Glasögon? Nopp
9. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen (2)

FAVORITER
1. Filmer? Oh my gud *<-- Svenglish* Jag har sjukt många favoriter! Men det är mest japanska filmer men om jag ska säga en amrikansk favorit då måste jag säga att Hachiko är en favorit ^^
2. Låtar? Jag har jätte många favoriter.. Uwah~ Jag har svårt och välja >o<
3. Årstider? Hööösssten :D
4. Mat/dryck? Det kan variera lite men jag tror kycklingwok är en min favorit och lingondricka är bäst :)
5. Djur? Katt och apa
6. Färg? Rosa, Svart, Röd, Blå
7. Parfym? Paris Hilton - Heiress och Versace - Bright Crystal
8. Tv-program? Jag tittar inte så mycket på Tv så jag vet inte.. :s
9. Ämne i skolan? JAPANSKA :D och Engelska
10. Sysselsättning? Vara med kompisar, kolla på draman :p, försöka ha så kul som möjligt med mitt liv ^^

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Nu är det ju sommar så jag använder ingen jacka
2. Vad använder du just nu för skor? Ett par vanliga svarta tygskor
3. Favoritfärg på kläder? Färglatt men inte för mycket färger, max 3 färger ^^
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull, Siden
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Eh typ allt! Om jag fick chansen att byta ut min garderob så skulle jag verkligen ta den chansen! :O
6. Favoritaffärer? Jag vet inte om jag har någon favorit :S Om jag hittar något snyggt så köper jag bara det och tänker inte "ah det här är min favoritaffär för att jag hitta den här ____ här" :)
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är inte jag som betalar för mina kläder utan det är mina föräldrar :) Men jag tror ungefär 600 kr varannan månad
8. Favoritmärke? Chanel, Louis Vuitton, hmm det finns fler men jag kommer inte på någon just nu
9. Vad har du för byxstorlek? Oj, jag vet inte, jag har en sjukt konstig storlek
10. Vad har du för tröjstorlek? 38-40

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Litet, men mysigt ^^
2. Vilken färg på tapeterna? Rosa med fjärilar på
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Min säng. För att min säng har små hjärtan på och inne i hjärtorna har jag klistrat fast Yuma, Ryosuke och Yuri's ansikten i ^^ ♥
5. Vad vill du ändra där inne? Hänga upp mina oerhört många affischer på väggen så att det ser ut som tapet istället :)
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Nej
b) Video/dvd? Nej
c) Dator? Om bärbardator räknas så Ja
d) Stereo? Nej
e) Telefon? Nej
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Våra grannar, vår trägård och skogen
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, byter kläder, sminkar mig, sitter med datorn
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Ingen
10. Favoritpryl i rummet? Jag har ingen favorit "pryl"

BLANDAT
1. Vad heter din farfar? Samoel
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Inget
b) Skolväska just nu? Massor av avnvända antecknings block
c) Handväska eller liknande just nu? Tuggumipaket, plånbok, nycklar, 2 st läppglans och en penna
3. Vad är du beroende av? Min kärllllekkkk YUUUUMMMAA!!! haha, mina underbara vänner och en skön resa någonstans
4. Vilket land kommer du i från? Jag är född i Sverige men mina föräldrar kommer från Syrien
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Nivea
6. Vad tror du på? På Gud men jag är inte lika troende längre som förut
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen
8. Vad köpte du senast? Ett linne
9. Har du nåt husdjur? Ja, en guldfisk
10. Vad bor du i? Villa

GREJER
Plånbok: Rosa
Tandborste: Rosa och Vit
Smycken: Ett Silverhjärta med ett 'N' på som står för Nakayama (Yuma)
Solglasögon: Ett par rosa solglasögon
Nagellack: Inget 




Nu har jag besvarat på alla frågor så nu ska jag gå lägga mig bredvid Yuma eller så ska jag gå och hitta på något kul kanske fortsätta och kolla på Misaki Number One? Jag har bara 3 episoder kvar.. ^O^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0