Yan Yan Jump

Just nu så kollar jag på Yan Yan JUMP och bloggar haha :D HSJ är bara för roliga hahaha jag kan inte sluta skratta när den väl ha börjat XD
Imorse såg jag klart sista episoden av Heartstrings :'( Jag börja gråta lite för att det fanns några sånna scener där jag tyckte bara att det var så synd mellan Lee Shin och Gyu Won :/
Och efter YYJ så ska jag kolla på Ouran's senaste episode som har kommit ut :D

Imorgon ska jag till Alex för att vi ska baka Cake Pops eller en tårta vi har inte bestämt än -.- hahaha. Så japp vi får väl se vad det blir.......................... Hoppas vi kan baka en tårta :3

Idag fyller min lilla kusin, Adriana ↓ 1 år! Grattis bebis :D :D Tyvärr så kan jag inte gå på hennes kalas för att jag mår lite illa >< blää



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0