Stan som gäller idag ^^

Jag vakna JÄTTE tidigt idag bara för att hjälpa mina bröder med att byta om och äta frukost, för att dom ska kunna gå till skolan. Ha ha! Ni har skola men inte jag!! Fan vad jag älskar att reta dom haha *evil sister here* :P Nä men jag hjälpte Leonardo, så klart, för att det här hans första dag som en förskoleklassare haha. Jag var tvungen att gå upp för att mina föräldrar jobbar på morgonen så dom är inte hemma.
Men aja jag har varit vaken sen 7 och fixat mig och städat huset och snart ska jag oxå ta bussen(+tåget) in till stan för att hitta på ngt med tjejerna ^^ fun fun. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra förutom att vi ska till SunAi hehe, men jag måste ha en ny kofta som inte är tjock, den ska vara tunn. Jag tror att det finns en sånn i Gina Tricot så jag hoppas vi kanske kan gå in dit.. ^^"

Jaaa.. jag läste imorse en hemsk nyhet som hände Johnny-san!! O.O Han hade inbrott hemma hos sig igår! O_O
Fast polisen fick tag på den här mannen :) Serves you right idiot!
Seriöst hur kan man göra inbrott på en av Japans mest kända jag-vet-inte-vads hus???!! O_____o

Källa

Och till sist en UNDERBAR nyhet, för mig iaf är att Yuma Nakayama har fått en ny roll i nån drama som heter "Honto ni Atta Kowai Hanashi" :D :D :D :D Äntligen!!
Jag längtar redan som fan fastän jag såg nyheten för bara nån timme sen hahaha typiskt mig. Men vad ska göra? Jag älskar ju Yumarin's skådespeleri hehe ^^ ♥

Källa


Jang Geun Suk - My Precious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0