Ny design! ^3^

Som ni kanske ser så har min stalker, Julia hjälpt mig med min bloggdesign!! :D Jag blev jätte nöjd :D TACK JULIA!! ^3^ hehe
Hon var här i S-tälje idag och vi kolla klart på Rebound, som slutade lyckligt ^^ Men nyss för en stund sen så åkte hon hem :)
Nästa gång måste vi tjejer träffas och ta en fika elr nått tsm, ne? :) Men det verkar som om alla har fullt upp *suck*... men men haha

Imorgon ska jag och min lille bror Leonardo hem till min faster för att äta middag hos henne ^^ Vi ska nämligen laga Tacos~ Oishii~ *Umaii~* Hehe TegoPi skämt ;P

Nu är det en hel vecka kvar till Gackt's konsert~ Wiihoo ^o^ Så nu är det inte långt kvar ^^ Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig >3< Jag hatar det här.. :(
Men aja jag får lösa det där sen, nu ska jag fortsätta med "My Princess" så att jag ser klart den snart ^O^


Kim Tae Hee & Song Seung Hun
som
Lee Seol & Park Hae Young


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0