Mitt liv suger verkligen...

En förvarning innan ni läser det här inlägget. Nu så vill jag bara skriva av mig så ni behöver inte läsa om ni inte vill..

Jag har verkligen inget privat som jag kan dölja från min familj! Nyss för en liten stund sen så läste min bror alla mina meddelanden jag hade i FB till och med dom för ett helt år sen!!!! Jag blir bara ledsen över det :'(
Jag glömde logga ut från FB från en annan dator och så såg han det och han kunde inte låta bli att kolla runt i min FB!! Seriöst låt mig få ha något privat i mitt liv!
Alla meddelande och konversationer jag hade med mina kompisar osv har han läst :'( Jag blir verkligen ledsen över det här :'( Jag bryr mig inte om han är orolig och vill spela en jävla syrian bror som ska skydda sin syster från alla elaka och faliga killar och blablablabla men seriöst håll inte på och rota i andras privatliv om man inte vil att folk ska veta!!
Det är det här han visar, att han inte litar på sin egea storasyster som fattar 10000 gånger bättre än honom på sånt som han tror han behöver oroa sig för över mig >___> Men nääe det här har gått för långt!
Jag fattar inte varför han inte bara kan låta blir saker som inte har med honom och göra?!

Okeeej damptjej.se här, förlåt men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0