Jag vet inte om jag klarar det här :(

Ja, idag var det min andra dag i skolan men min första pluggardag elr vad-man-än-nu-säger? Whatever.. >>
Vi hade två lektioner och jag doooog verkligen -.- Det var Svenska och Engelska. Skolan har knappt börjat och jag känner mig redan helt slut och vill bara vara hemma..
Vi fick oxå se på hur vårt schema ser ut och med två ord kan jag beskriva den: Den Suger!
Jag blev lite arg för att vi slutar så sent varenda dag förutom onsdag om är en ganska helt okej dag >_> Och börjar så tidigt.
Naaj nu vill jag skriva om någonting roligt!
Vi har fått en ny elev i klassen..elr en utbytesstudent från Tyskland. Hon heter Cora. Hon är jätte snäll men så blyg >< Men äsch jag kan nog förstå henne lite hehe, jag skulle själv vara blyg om jag skulle gå i en helt främande skola+land O__o
På torsdag så kommer vi ha en så kallad "Japandag" då alla från åk 1, 2 och 3 i den språkinrktade linjen träffas och ha en dag tsm :) Vi kommer även få studenter från Japan. De går i universitet som heter "Meji University".
Vad jag vet så går Inoo-chan och Yabu-chan oxå där och pluggar :D Tänk om dom kommer hit och ba "Konnichiwa ore wa Yabu Kota desu. Ore wa Inoo Kei desu!!! Jag skulle dööö~ *Hjärtattack* :O Vekligen!!! :O
Vår mentor frågade oss om vi ville uppträda eller bara hitta på någonting uppe på scenen och de vill jag men jag vågar inte göra någonting ensam :( Julia vill oxå.. eller ville men nu har hon ändrat sig tror jag så jag vet inte :( Vi tänkte på sjunga KAT-TUN's Real Face, jag, hon och Miki men Miki har scenskräck och Julia har ju ångrat sig tror jag. Så japp vet inte riktigt om det blir något >_> Men yadayo~ >< Jag vill sjunga elr bara åtminståne stå på scenen och göra något litet pytteminilitet )>.<(
Aja vi får väl se hur det blir..
Här är iaf två bilder jag tog på vissa av japanerna som kom hit till Sverige förra året :D
Den här är lite suddig men det gör inget :)
Hihi söta Ivona i mitten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0