Jag önska att jag var en av fansen som va där!! Q_Q

Assssssåååå jag blir galen!! Jag vill bara åka till Japan för att stå med alla fansen för att sjunga åt JE's grupper och till deras låtar *SUCK* Jag blir verkligen deprimerad när jag ser fansen se JE's grupperna live T_T
Asså kolla bara här ↓ fansen står så nära KAT-TUN :(

Men asså nä jag borde inte vara deprimerad för att vi åker till Japan om mindre om ett år!!!!! Då JÄVLAR säger jag bara!! hahahahaha :D




Kolla här, Tat-chan's och JinJin's hår är bara för snyggt!! O__O Tat-chan jag vill oxå ha så, hjälp mig att fixa det som ditt onegai~
Koki lika cool som alltid.
Kame..hmm vad kan man säga om honom förutom, lika sexig som alltid? Elr vad säger ni? hehehe.
Jag behöver inte ens nämna Junnosukebe och Maru för att dom är alltid och då menar jag alltid lika roliga var och när jag än ser dom hahaha. :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0