Imorgon gäller det asså! ^o^

Yippi nu är det bara en dag kvar tills Gackt's konsert! :D Det kommer säkert bli jätte kul ^^ Jag och Julia har tänkt och åka jätte tidigt för att köpa mat och sen gå direkt och köa i ett par timmar :) Jag tror nog att det är bäst ne?

Igår så skulle vi tjejer träffas men det blev ändrat för att det var ju världens piss väder >< men jag och Miki snackade och bestämde att vi två kan träffas, och det gjorde vi men när jag nere i centrum och väntade på henne så hittade Ivona och hennes kusin mig haha :P Så vi fyra tog en fika och pratade massor.. på engelska! haha för att hennes kusin är Makedonien :)

Men också på tal om igår så hade Hey! Say! sin första konsert igår, sommar konsert som kallas för SUMMARY, vilket är mer än en vanlig konsert :D En av mina drömmar är att få gå på en SUMMARY-konsert :) Fast det var lite deprimerande att Ryuu inte fick vara med för att han är ju avstängd :(


Här är ett litet klipp från gårdagens SUMMARY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0