Hyakushiki

Jag har inte bloggat på två dagar =_= sorry sorry.. Men förrigår så åkte vi, jag och min familj till IKEA, Heron osv :) Asså med andra ord vi drog och handla massa med saker. Jag ville köpa någonting fint till min nya dator som jag fick av min farbror, en stationär dator. Jag ville pynta den med saker, köpa fina tllbehör och sånt men jag hitta inget :( Jag köpte bara ett par billiga svarta stora hörlurar som jag kan sen använda när jag får internet till datorn ^w^

Men igår så var jag hemma och gjorde absolut ingenting förutom att kolla på draman :) Jag hade den här känslan då jag inte har lusta att lyfta ett finger -.- Jag vet jag är lat men vem kan stoppa mig från att vara lat xP Hehe
Jag såg klart My Princess igår och den sluta faktiskt lite bättre än vad jag hade förväntat mig ^^ Och nu har jag börjat kolla på Hyakushiki som inte är en drama utan den liknar Ya-Ya-Yah's show på något sätt :) Ofc så handlar det om Johnny's Jimsho hehe och Keito är med och är über söt! oωo


En bild på "klassen" från Haykushiki~


Det här klippet här bara föööör söt!!! Jag kan inte fatta hur Keito kan vara så söt, het, cool på en och samma gång?!! Och när han säger: Kawaiikute, kawaiikute, kawaiikute flera gånger gör honom ännu mer über söt O(>ω<)O Hahaha sorry fangirl-mode här!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0