♫ ~Fly me to the moon and let me play among the stars~ ♫

Jag har som vanligt inget intressant och viktigt att skriva om men jag skriver ändå hehe :P
Jag sitter fraför FB och skriver med min vän från Indonesien som heter Tri Galnånting men hon vill att jag ska kalla henne för Ge-chan haha hon är jätte snäll och rolig att prata med men hennes engelska är lite.. hmm.. japp.

Igår så skulle Julia igentligen hjälpa mig med bloggen och kolla på dom sista avsnitten på Rebound men hon fick feber :( så hon kom inte men kanske imorgon om hon mår bra och känner sig helt okej ^3^ ♥
Men jag spendera gårdagen i Fornhöjden med Leonardo för att han hade så tråkigt här hemma och jag tyckte synd om honom som inte får gå ut så ofta :( Så han fick leka med våra kusiner i typ 4-5 timmar O_o Jag var med min faster inomhus och baka :D Vi baka kladdmuffins~! YumYum ;D

Nu lite kändis/drama nytt haha det roliga till sist :P
Jag har kollat klart Mei-chan no Shitsuji och börjat med två nya koreanska draman som heter "My Princess" och "Scent of a Woman" ^^ Dom är faktiskt rätt bra :) Jag skulle gärna vilja förklara vad dom handlar om men jag SUGER verkligen på att förklara saker >__> så ni får istället kolla upp det själv hehe ^^

Åh juste Park Shin Hye som spelade Go Min Nam i You're Beautiful var med i en bil olycka för typ två veckor sen! Det stod att hon inte fick någon allvarlig skada, men ändå vad läskigt O___O



My Princess OST


Scent of a Woman OST


Kommentarer
Postat av: Julia

CLEO! Sluta vara så läskig, för vet du vilken drama jag började se på inatt? MY PRINCESS O_O

Kollar på avsnitt 2 nu! :o <3

2011-08-01 @ 13:42:31
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0