Barnkalas

Jag har inte kunnat blogga förrens nu. Jag har varit så upptagen med att förbereda kalaset -.- Ufft vad jobbigt :O
Vi grilla hamburgare och hade tårta+snacks så ni kan tänka er hur mycket skräpmat jag fick i mig idag! Rebound...
Jag tog inga bilder för att jag tyckte bara att det var onödigt, så jag har inga bilder jag kan visa på hur det såg ut :)
Snart så har nog alla dragit hem förutom farmor och mammas kompis och hennes två barn.

Jag ska gå och kolla på den senaste episoden av Ikemen desu ne som jag har precis laddat ner och sen på Scent of a woman.
Ni kan ju ta och kolla på det här klippet på JE killarna när dom var små och jätte roliga!!! :D
Det är typ KAT-TUN, NewS, Takki, Toma, Yoko, Mickey, Jun(?) och några till som larvar sig som vanligt XD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0