Mina fina affischer..

Jag har ett par affischer som jag vill hänga upp i mitt rum men näe~ mina föräldrar låter mig inte göra det för att jag förstör väggarna och det blir inte fint och bla bla bla -.- Men seriöst det är ju mitt rum!! ò_Ó Men HaLlÅ hur kan man inte sluta kolla på alla de här hetingarna↓?


De här bilderna vill jag hänga upp i hela rummet så att vart jag än vänder mig i rummet så ser jag en Johnny's Entertainmentare ≥ΨΨ≤ ♥


Men just nu så ser min garderob ut sådär↑ Jag älskar ju såklart bilderna men jag vill ha mer ∏-∏

(Sorry men tog kort med mobilen, ingen bra kvalité ;_;)

Kommentarer
Postat av: laura

e det KAT-TUN jag ser på väggen 0.0!!! <3

2011-04-30 @ 22:39:28
URL: http://ysabellaa.blogg.se/
Postat av: chiaki

åh så många fina bilder! <3 mina föräldrar är likadana... men jag hängde upp bilder ändå XD

2011-05-01 @ 21:31:31
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0